BODENSEE - DE ROMANSHORN A RORSCHACH

September 29, 2017
September 2017

near Egnach, Thurgovia (Switzerland)

Pedalada per la vora suïssa del llac Bodensee o Llac Constança planera i molt fàcil.

Volíem iniciar la pedalada a l'estació de Romanshorn però la manca d'aparcament ens va fer seguir la direcció del carril bici fins a trobar un petit aparcament just a la seva vora. El GPS també el vàrem posar en funcionament una mica més tard. per això l'inici és on veureu que la ruta acaba.

La descripció el recorregut és molt sencilla i és anar seguint les marques de la BSR que és el carril bici que dona tota la volta al llac. De bon primer seguim la via del tren durant uns quilòmetres i en arribar a Arbón la cosa canvia i la ruta va vorejant el llac per una zona plena de jardins i paisatges bucòlics.

En arribar a Rorschach la meva afició als trens ens va fer anar una mica més enllà de l'estació però llevat d'aquesta afició la ruta deixa de ser per la vora del llac i per tant qui no senti afició pel ferrocarril que giri a l'estació.

La tornada la vàrem fer pel mateix camí i a Arbón vàrem visitar l'interior del poble que és prou interessant.

Temps efectiu dues hores i mitja.