Photo ofBiure de Gaià - Sant Miquel de Montclar - Punta del Cogulló - Vallespinosa - Pontils - Biure de Gaià Photo ofBiure de Gaià - Sant Miquel de Montclar - Punta del Cogulló - Vallespinosa - Pontils - Biure de Gaià Photo ofBiure de Gaià - Sant Miquel de Montclar - Punta del Cogulló - Vallespinosa - Pontils - Biure de Gaià

Very difficult
2034
March 25, 2012
March 2012

near Biure de Gaià, Catalunya (España)

Biure de Gaià - Sant Miquel de Montclar - Punta del Cogulló- Pelats del Palatí - Vallespinosa - Santa Perpètua de Gaià - Pontils - Biure de Gaià.
Magnífica volta per fer un dia de primavera o de tardor, però amb bon temps. La primera part del recorregut és carener i ofereix un aparador de paisatges espectaculars. La pujada més forta a l'ermita de Sant Miquel del Montclar cal fer-la a peu (però els trams ciclables compensen), i millor fer-la pel camí per on vaig baixar, atès el fort pendent del camí utilitzat per la pujada i els signes evidents d'erosió. L'he marcat com a Molt difícil per la primera part del descens de la Punta del Cogulló, que no és ciclable. Primer unes escales de fusta i llavors un petit tram de cables ens ajudaran a davallar fins que puguem tornar a pujar a la bicicleta. Compte amb les cales de les sabates. No és difícil però hi dóna un toc d'emoció.

Sant Miquel de Montclar

Ermita i runes del castell de Montclar