Big Owl

September 3, 2016
September 2016

near Sokolec, Województwo dolnośląskie (Rzeczpospolita Polska)

14.08.2016

szlak pieszy Główny Szlak Sudecki, czerwony, przeł. Sokola - Kozie Siodło, odc I,

Wieczorny objazd okolicy Wielkiej Sowy, wcześniej udział w "Biegu na Wielką Sowę". Zapoznanie z szlakami, wrażenia potwierdziły się też później: szlaki piesze są w bardzo dobrym stanie i nie ma problemów z podążaniem trasą, szlaki rowerowe wręcz odwrotnie. Niektóre w stanie niemal szczątkowym. Trochę zamieszania dodaje fakt istnienia trzeciego systemu oznaczeń - tras MTB, które jako świeżo zrobione są w bardzo dobrym stanie. Trasy MTB były niemal wszędzie, pokrywały się w dużej mierze z szlakami pieszymi i rowerowymi. Z sakwami nie dałem rady podjechać z Sokolej do Orła, skorzystałem z drogi w lewo. Czerwony szlak rowerowy na trasie z Koziego Siodła na Wlk. Sowę idzie razem z czerwonym pieszym. W jednym momencie odbija na kilkaset metrów w lewo, co udało mi się wypatrzeć na oznaczeniach szlaku.