beşiktaş-Belgrad Ormanı ve Atatürk Arboretum-Beşiktaş

May 14, 2014

near Beşiktaş, İstanbul (Türkiye Cumhuriyeti)

Viewed 2044 times, downloaded 13 times

Beşiktaş İskelesi'nden yola koyularak; Ortaköy sahili üzerinden, Arnavutköy, Rumeli Hisarı, Baltalimanı,İstinye ve son olarak da Tarabya sahillerinden şu meşhur İstanbul Yalıları'nı seyredalarak ve iki tanecik boğaz köprüsünün altından geçerek ulaşacağımız Bahçeköy sapağından; asıl hedefimiz, istanbulun ciğerlerinden Kuzey Ormanlarımıza ulaşacağız.
19 km'lik sahil turumuzun ardından; Belgrad'ta soluyacağımız yaklaşık 20 km temiz orman havasıyla birlikte Atatürk Arboretumu'na ayak basacağız. Buradaki doğal güzellikleri fotograflayabileceğimiz ve doğayla içiçe olacağımız büyük bir parkta bulacağız kendımızı... bunun öncesinde unutmadan; Belgrad içlerinde turlarken uygun bir alanda mangalımızı açıp, pikniğimizi yapıp; İkinci Mahmut Göleti çevresinden patikaları aşarak lastik izimizi bırakacağız.
Sonrasında bir dönüş yolu... Büyükdere caddesi üzerinden önce Maslak, sonra da Barbaros Bulvarı'na ulaşma macerasına şahit olacağız.
Yaklaşık olarak bu rota üzerinde totalde 50 km'lik bir rotayı turlamış olacağız.