Besalú Miana Argelaguer

June 19, 2017
June 2017

near Besalú, Catalunya (España)

NO LA FEU EN SENTIT CONTRARI, PATIREU MOLT MÉS.
Circular seguin de pujada el torrent de Miana i de baixada primer el torrent de Palomers i després també es diu de Miana.
Pujada còmode i sostinguda per pistes bones amb molt de bosc fins arribar a la petita ermita de Sant Fruitós.
Continuem pujant per bona pista i preciosos boscs fins arribar a Can Jou. Visitem Sant Miquel de la Miana, uns dels objectius de la sortida. Vistes fantàstiques des de el Coll de Jou.
A partir del coll continuem per un antic camí, malt conservat, que te pujades curtes però difícils per que la pista està plena de pedres i rierols i trencada. Les baixades també. Per sort en aquest sentit es força factible, en sentit invers es impossible per nosaltres.
Al final arribem a un espai on hi ha una gran piscina just abans de travessar el Fluvià.
La tornada des de Sant Jaume de Llierca fins a Besalú es per camins i pistes bones, força ombrívoles que es de molt agrair en dies de molta calor.