BERGA-CASSERRES-TRIALER -FCA.VILADOMIU-GIRONELLA-CAL ROSAL-BERGA

Photo ofBERGA-CASSERRES-TRIALER -FCA.VILADOMIU-GIRONELLA-CAL ROSAL-BERGA Photo ofBERGA-CASSERRES-TRIALER -FCA.VILADOMIU-GIRONELLA-CAL ROSAL-BERGA Photo ofBERGA-CASSERRES-TRIALER -FCA.VILADOMIU-GIRONELLA-CAL ROSAL-BERGA

January 31, 2015
January 2015

•   4.7 2 Reviews

near Berga, Catalunya (España)

Sortida de Berga, Avia, pista i caminets fins Casserres (esmorzar) direcció sur caminet molt bo fins a Viladomiu Nou, travesar riu borejant i pujant fins a Gironella, font del balç , L´Atmella, borejant el canal (troç a peu i arribant a Cal Rosal, pujant ctra. casa nova de Noet, creu de la Pinya , Menfis , Berga.

• Photo of totof
    totof Jul 22, 2018

Ahir vàrem fer aquesta ruta, molt maca per l'entorn, algunes parts ja les coneixiem pero la baixada per corriols des de Casserres fins la riera de Clara un gran descobriment. El tram des d'on deixem el canal fins a trobar el camí que baixa d'Obiols està tancat per esbarzers,portuguès i herbes altes, una mica complicat, per sort és curt.
    Gràcies per compartir-la.

• Photo of Florencitg
    Florencitg Jul 30, 2018

Hola totof, gracies per la teva valoració. Som 4/5 companys de ruta, que som fans teus i d'en Joanbtt. Sou uns craks amb gen com vosaltres s'agafa afició a fer rutes amb gps.
    Gracies per les teves aportacions.