Bellpuig-El Vilet- Corriols (2)-Molins del Corb-Bellpuig

Photo ofBellpuig-El Vilet- Corriols (2)-Molins del Corb-Bellpuig Photo ofBellpuig-El Vilet- Corriols (2)-Molins del Corb-Bellpuig Photo ofBellpuig-El Vilet- Corriols (2)-Molins del Corb-Bellpuig

March 7, 2021
March 2021

near Bellpuig, Catalunya (España)

Sortida de Bellpuig per l'Est cap a Preixana pel camí de la Pedrera. Agafem la banqueta del canal passant per sota Montalabà, camí de Sant Martí per la vora del canal vell, agafem el camí a ma dreta i després el primer a ma esquerra, per agafar un preciós camí gairebé en desús. Anem seguint fins arribar a St. Martí on agafem el camí del costat de la creu de terme que amb una forta baixada ens durà a un petit salt d'aigua del riu Corb. Un corriolet curt i una mica tècnic ens durà fins el camí cap al Vilet a ma esquerra.
Al Vilet agafem el camí de Vallbona i un cop feta la forta pujada, a 50 m. del cim, a ma dreta hi ha l'entrada del corriol. Gairebé tothom, el fa de baixada. Avui l'he fet de pujada.
Quan arribem al final del corriol no massa lluny hi ha l'inici de l'altre, molt maco de baixada, amb un parell de passos tècnics, però factible.
Un cop fet agafem el camí cap a l'esquerra i anem tirant fins a la carretera vella que ens durà fins a la carretera actual.
A la rotonda de Maldà hem d'agafar el camí deixant les piscines a ma esquerra.
Aquí comença la tornada cap a Bellpuig passant pels molins que a dia d'avui encara són visibles.