bellestar-castellbo-solanell-sendes-tosal del roure coll peixader-bellestar

Photo ofbellestar-castellbo-solanell-sendes-tosal del roure coll peixader-bellestar Photo ofbellestar-castellbo-solanell-sendes-tosal del roure coll peixader-bellestar Photo ofbellestar-castellbo-solanell-sendes-tosal del roure coll peixader-bellestar

Very difficult
6 hours
April 14, 2024
March 2024

near Aravell, Catalunya (España)

ruta molt guapa original de l usuari jordi ballester,la comparteixo perque la vaig trobar molt guapa,dura i tecnica,evitar els mesos calurosos,sortim del poble petit Bellestar,i ja començem a corriolejar em enxufades i baixadetes de tot tipus colminant d una baixada fins a castellbo,practicament uns 20 kms de corriol,a Castellbo pudem omplir aigua i menjar,fem un tram enporlanat i pista de pujada fins el poble abandonat del Solanell,te un refugi actualment obert,ara baixadeta i corriol tecnic em alguna forta pujada,algun petit pas a peu pero curt i arribem al poble abandonat de Sendes,continuem per corriol fins enllaçar en una pista que ens pujara el poble abandonat de Sallent de Castellbo,aqui agafem un corriol trencacames seguit d una baixadeta on enllaçarem en una pista,pista molt dreta que ens pujara petint una mica fins el peu del tossal del roure,ultima part per corriol i enpenyent molt poc tros,vistes brutals a sobre el bunker,baixem el coll peixader, baixada brutal ,trams tecnics de roca,rapids,dretsetc..,te de tot,6 kilometres em 900 negetius tots ciclables,impresionant per acabar la ruta,un cop a baix em poc ja arribem a bellestar