Begues - Trinitat - Vallcarca

-11 ft
January 22, 2018
January 2018

near Begues, Catalunya (España)

Ruta gairebé tota per pista que va des de Begues cap a la Plana Novella, Ermita de la Trinitat, Vallcarca i La Morella. Ruta dura físicament, però molt fàcil tècnicament (excepte el pas de la Pota de Cavall)

Un cop arribat al poble abandonat de Jafre, es segueix el GR-5 que passa pel coll de Pota de Cavall. Aquest tram comença en forta pujada i no és ciclable, després es va suavitzant però amb passos difícils on vaig haver de baixar de la bici. Potser es pot fer en sentit contrari, però és molt tècnic i amb molta pedra. Malgrat sigui un tram tècnic i molt difícil, el paisatge i el sender és força bonic i interessant.

S'agafa la pista que va a Sitges per trencar a la dreta cap a l'Ermita de la Trinitat. Es baixa per agafar la carretera de les costes del Garraf cap a Vallcarca. Des d'aquí es comença la pujada cap a Campdàsens, collada de la Vallgrassa i la Morella, punt més alt de la ruta.