Begues, Olesa, Pelagons, Olivella

September 21, 2017
September 2017

near Begues, Catalunya (España)

Ruta mols completa que té de tot: asfalt, pistes ràpides, senderons tècnics de pujada i de baixada. Depenen de la tècnica de cadascú es pot fer sense posar peu, però alguns llocs (pocs) és complicat.

Se surt de Begues cap a Olesa per la Maçana. S'agafa la pista que puja al Puig de la Mola, però a mitja pujada es trenca per un sender amb molta pedra de baixada cap a l'hospital d'Olesa. Des d'aquí es va cap a Can Mitjans per un sender que va seguint la carretera. A partir d'aquí es van seguint pistes ràpides i amples cap als Pelagons i Can Suriol, arribant a tocar a Olivella. Es trenca cap a cal Muntaner per una pista en pujada, i es segueixen el rètols cap al castell d'Olivella. S'agafa un sender en pujada molt tècnic amb molta pedra i que potser cal posar algun peu. S'arriba al Barret del Rector on hi ha un safareig. Es puja fins a un petit coll, on si es tira cap a l'esquerra (a peu) es va al castell d'Olivella. Agafem el caminet de la dreta que al començament no és massa practicable i s'arriba al GR que baixa fins Santa Susanna. Des d'allí es va a Can Mitjans i a Olesa per la Riera de Begues. Finalment es torna a Begues un altre cop per la Maçana.