baumes Teixidor Montesquiu tornada pel cami del ter

Photo ofbaumes Teixidor Montesquiu tornada pel cami del ter Photo ofbaumes Teixidor Montesquiu tornada pel cami del ter Photo ofbaumes Teixidor Montesquiu tornada pel cami del ter

April 23, 2018
April 2018

near Campdevànol, Catalunya (España)

Ruta realitzada pel G.E.C.
Sortida de Campdevànol cami ral de Ripoll ruta del ter fins darrera de la central hidroelèctrica del Roig on seguim el cami de llaes, arribem a Llaes per la pista de porland i passem pel castell de Llaes cap a las baumes, un cop pasades la casa i la bauma del Teixidor anem cap a la casa de la Espunyola on tornem a sortir a la pista de formigó un 500m , trobem el parking de la serra dels bufadors i on trenquem a la dreta resseguint la serra dels bufadors per una pista fins el coll de Bevi gros per anar a busac la collada dels tres Pals iniciar una forta baixada ja dins del parc natural del castell de Montesquiu, despres de la baixada ens desviem 2km entre anar i tornar per veure el castell, fem un mos i desfem cami fins agafar la pista que ens porta al coll de Planesses, on ja aparti de aqui es la ruta del ter de tornada capa a Ripoll, passant per la farga de babie, un cop a Ripoll anem a buscar el cami ral cap a Campdevánol
Tot i la llargada, es una ruta que es fa bé per que no te gaire dificultat tècnica,