bas-st.joan de balbs-riudaura-bianya-bas

October 3, 2010
September 2010

near Bas, Catalunya (España)

Sortim de St.Esteve de Bas direcció el Mallol, passem Urbanització les Olletes, (tot asfalt direcció la Pinya), agafem el trencall que ens surt de l'esquerra continuem per l'asfalt fins trobar un indicador a l'esquerra, ermita St.Joan de Balbs, agafem aquesta pista i amunt, passem dues cases de pagès, l'ermita,fins arribar en un encreuament que hi ha una cadena, passem la cadena i amunt, la pista se'ns tornarà camí, aquí planeja més i comença la baixada fins Riudaura.
Travessem el poble, passem per davant centre cívic, una mica de pujadeta i prenem a l'esquerra, anem tirant amunt, deixem asfalt i prenem una pista pedregosa al principi, que ens surt de la dreta, amunt fins trobar la casa de la Riba, pugem la pista que porta a la casa fins trobar la crta. asfaltada, baixem un tros per asfalt fins trobar la primera casa La Serrota, aquí travessem la crta. treiem el vaquer i agafem la pista , tot baixada, seguint les marques itinerannia fins arribar a Bianya,a la crta que ens porta Moli d'en Solà, aquí a la dreta i tot asfalt fins a Llocalou.
Seguim el bicicarril tot passant per Olot i aquesta ens portarà altre cop a St.Esteve Bas.