Barrancs Sud de Ferreries

February 9, 2022
February 2022

near Ferreries, Baleares (España)

Ruta interior costa sud de Ferreries. El pas per Son Olivar complicat de trobar i no ciclable. I el de S'Hort d'es Barrancó, actualment no permès. A part d'aquests dos handicaps, la resta és molt agradable, amb bons camins i bones vistes.

• Photo of dsalasv
    dsalasv Apr 26, 2022

Bon dia,
    De Cala galdana a ferreries es pot passar per tot?
    Venim de mallorca i volem fer de cala galdana per amunt i dinar a ferreries i tornar pel camí reial fins a ciutadella
    Volíem anar per on has passat per no anar per carretera
    Moltes Gràcies

• Photo of Boc vell
    Boc vell Apr 2, 2023

Hola. Em sap molt de greu no haver pogut contestar fins ara. He estat de baixa un temps i desconnectat de les rutes. Encara que no té molt de sentit que contesti ara, perquè ja devieu trobar una solució, et puc dir que el tram que em comentes, actualment no està permès. El millor és tornar a la carretera quan estàs a l'alçada del càmping s'atalaia. Llavors ja hi queda poc fins a Ferreries.
    De nou, perdó per no haver contestat a temps. Però per si tornau, ja sabeu...