Barcelona Sant Celoni Barcelona 18-maig-14

Photo ofBarcelona Sant Celoni Barcelona 18-maig-14 Photo ofBarcelona Sant Celoni Barcelona 18-maig-14 Photo ofBarcelona Sant Celoni Barcelona 18-maig-14

May 18, 2014
May 2014

near el Poblenou, Catalunya (España)

Sortim de Barcelona per la llera del Besòs: Sant Adrià, Sta. Coloma, Montcada, Martorelles... Passat Montmeló el camí és més maco: bosc, camps, el sender...
Travessem el riu Mogent per un gual just arribant a La Roca on desviem a fer un entrepà. A partir d'aquí la ruta té més asfalt, algunes pujades quan creuem el Meridià Verd i una massa trànsit pels accessos en obres al centre comercial.

Seguim pel polígon de Llinars del Vallès remuntant el Mogent i a Vilalba Sasserra enfilem a la dreta pel Canadà Park on unes pujades curtes però intenses trenquen la monotonia del recorregut i ens pugen als 260m, punt alt d'aquesta ruta quan estem a uns 5Km de Sant Celoni. Tornem ben bé pel mateix camí. Track original del Jaume.

La zona més interessant i maca és el tram de Montornès a La Roca. Bona pàrt de la ruta segueix la Via Augusta camí de Sant Jaume però el deixem a La Roca.
A part de la distància no té cap dificultat, es pot fer amb qualsevol bicicleta apta per camins de terra fàcils.

Corriol

PictographMountain hut Altitude 520 ft

• Photo of José Luis S
    José Luis S Feb 5, 2018

El terreno un poco pesado por la lluvia que caía, pero más divertido por eso mismo.
    Sin ninguna dificultad.

• Photo of dani_pent
    dani_pent Feb 5, 2018

Gracias por compartir tu experiencia!

• Photo of martarec7
    martarec7 Mar 29, 2023

Hola, podria dime el tiempo que invertisteis?