Barcelona - Montornès - Teià

January 17, 2020
January 2020

near la Prosperitat, Catalunya (España)

Una de les rutes del projecte d'unir persones amb la bicicleta. Persones properes a mi a les que visito creant una ruta en bicicleta fins on viuen. Són rutes que eviten compartir l'espai amb automòbils i que intenten ser el més fàcil possibles.
Per això he triat el Vallès per connectar Barcelona i Teià, és la ruta que més em convenç amb les característiques que busco.
Coses a millorar:
- Buscar el millor compromís per reduir el tram de carretera a partir del PK 6,4 i aprofitar al màxim el carril bici-peatonal fins a Montcada.
- Buscar el millor lloc per accedir al sender de la llera (pk 8,2), segurament continuant endavant.
- PK 12,4, continuar per la pista de dalt (dreta)
Qualsevol suggeriment serà ben rebut.

• Photo of eduardorodriguezaparicio
    eduardorodriguezaparicio Feb 11, 2022

Aquesta ruta està perfecta alguns carrers de las poblacions amb perdo pro des-de Teià fins la costa del Maresme per acaba a Sant Andreu seria interesant

• Photo of Valentí Zapater
    Valentí Zapater Apr 3, 2022

Sí Eduardo, de fet vaig tornar per la costa. Vaig deixar de gravar a Teià, donc era el meu objectiu. I la tornada per la costa ja és prou coneguda.