Photo ofBarcelona - Castell Torre Baró - Sant Pere Màrtir - Tibidabo - Sant Medir - Forat del Vent - Bcn Photo ofBarcelona - Castell Torre Baró - Sant Pere Màrtir - Tibidabo - Sant Medir - Forat del Vent - Bcn Photo ofBarcelona - Castell Torre Baró - Sant Pere Màrtir - Tibidabo - Sant Medir - Forat del Vent - Bcn

April 21, 2013
April 2013

near Horta, Catalunya (España)

Barcelona - Castell Torre Baró - Sant Pere Màrtir - Tibidabo - Sant Medir - Sant Iscle - Forat del vent - Barcelona

Punt de trobada darrera el centre mèdic Stauros on normalment hi ha força lloc per aparcar. Per la carretera de Roquetes pujem al castell de Torre Baró i després seguim fins el Forat del Vent direcció Tibidado pel camí que han fet fa poc i que salta el matamachos i després enllacem amb el camí de les aigues. Vistes de Barcelona tota l'estona.

Arribem al mirador i ens preparem per la pujada curta però forta fins Sant Pere Màrtir. Retrocedim direcció Vallvidrera i un cop dins comencem a baixar a l'esquerra fins que agafem el camí de la Llenega i una pista que puja al Tibidabo. Paradeta obligada.

Retrocedim un troç però ara seguim a la dreta per una trialera que té uns quants graons i ens torna a la carretera del Tibidado. Uns metres i trenquem a l'esquerra per un camí del que surt una llarguíssima trialera que arriba gairebé a Sant Medir. Algún troç complicat però res que no s'arregli fent peu.

De Sant Medir seguim fins a Can Borrell, la zona de pícnic i sortim a Can Catà, Sant Iscle i la pujada final fins el Forat del Vent. Les cames pesen.

Un troç de la carretera i a dretes cap baix passant per l'antiga leproseria de Barcelona als peus del sanatori Llàtzer.

Molt camí, bosc i trialera i només el mínim d'asfalt en companyia d'Antonio, Dioni, Jesús i Jose, uns cracks. Cal anar amb compte sobre tot els caps de setmana dons és una zona molt i molt transitada. Hi ha trams on la velocitat per les bicicletes està limitada.

IBP 98 diguem que difícil per la distància i el desnivell.