Banyoles-Vilert-Espinavessa-Navata-Esponellà-Banyoles

Photo ofBanyoles-Vilert-Espinavessa-Navata-Esponellà-Banyoles Photo ofBanyoles-Vilert-Espinavessa-Navata-Esponellà-Banyoles Photo ofBanyoles-Vilert-Espinavessa-Navata-Esponellà-Banyoles

January 5, 2014
April 2013

near Banyoles, Catalunya (España)

Surto de Banyoles i em dirigeixo cap a Centenys. Giro cap a l'esquerra passo pel costat de St Iscle de Centenys i giro a la dreta. Segueixo la carretera deixant a mà esquerra Sant Miquel de Centenys en direcció Can Canet. Un cop passat, deixo l'asfalt i segueixo recte per una pista amb molta pedra de riu que patina bastant, sobretot si està molla. Segueixo la pista principal deixant un parell de trencants a mà dreta. El primer va a una masia i no té sortida, el segon va a Viladamí. Al cap d'una estona i després d'una forta baixada i un planer ens trobem un revolt molt pronunciat a l'esquerra i ja veiem la pista que ens portarà fins a Vilert. Passem pel mig del poble i travessem el Fluvià per la passera. Girem a la dreta i anem per asfalt fins Espinavessa. Travessem el poble i agafem la pista a mà dreta que ens portarà cap a Navata passant per Can Llambert de Baix i més endavant per l'ermita de St Pere de Navata de Can Miró. Faig un vol pel poble i faig una altre foto a una casa que té una entrada tot curiosa. A la tornada desfaig part del camí fet però quan arribo a l'encreuament que va cap a Espinavessa segueixo recte i vaig a passar per Can Costa-rasa, després em desvio a passat l'Hostal Nou cap a l'esquerre per fer un corriol que em portarà fins a Can Ballard i enllaço amb la carretera de Vilert a Crespià. Vaig cap Esponellà i passat el pont giro a la dreta cap al càmping. Més endavant, abans d'arribar a la central elèctrica agafo pista de pujada a l'esquerra que va fins al Pla de Martís i cap a Banyoles.