Banyoles-Veïnat Mas Usall-Can Cruïlles-Serinyà-Banyoles

Photo ofBanyoles-Veïnat Mas Usall-Can Cruïlles-Serinyà-Banyoles Photo ofBanyoles-Veïnat Mas Usall-Can Cruïlles-Serinyà-Banyoles Photo ofBanyoles-Veïnat Mas Usall-Can Cruïlles-Serinyà-Banyoles

April 29, 2015
April 2015

near Banyoles, Catalunya (España)

Surto de Banyoles i vaig cap al veïnat de Mas Usall per un corriol de forta pujada i un petit tram camp a traves. Creuo la C-66 i hi segueixo en paral.lel per la pista de terra fins a creuar la carretera de Banyoles a Melianta.

Segueixo per la pista fins a un trencant a mà dreta que l’agafo per anar fins a l’Estany d’Espolla. Segueixo recte cap al Pla de Martís i el creuo tot fins a passar al costat de la Casa dels Enginyers.

Segueixo avall fins al trencant a mà esquerra que va cap a Can Cruïlles. Segueixo la pista passant al costat de Can Cruïlles i arribant a Serinyà. Creuo el poble passant al costat de l’església de Sant Andreu i agafo el corriol paral.lel al Rec de Serinyà fins al paratge de Les Coves.

Creuo el pont de fusta i vaig a buscar el camí que torna cap al Pla de Martís passant al costat de la masia El Mas i giro a l’esquerra cap a Can Malloles. Segueixo el camí fins al pont on torno a creuar la C-66 i vaig fins a Sant Cristòfol d’Usall.

Agafo la pista que surt al darrera de l’església i vaig a sortir a la carretera asfaltada que baixa passant al costat de Can Po i Ca l’Ordis. Segueixo avall fins gairebé al trencant del veïnat de Lió on hem desvio per agafar el carril bici de circumval.lació de l’Estany.

El segueixo fins a l’altura de Can Morgat on travesso i agafo el camí que passa pel darrera de l’Estany. Creuo la Riera del Castellar i vaig a sortir al paratge del Tenyers. Surto a tocar de l’escola El Frigolet i agafo el camí pel mig del bosc que va a sortir un altre cop al carril bici i acabo de fer la volta a l’Estany.