Photo ofBanyoles-Turó de Can Morgat-Puig Clarà-Sant Patllari-Coll Tallat-Coll de Vi-Puigsurís-Can Rovira-Turó de Vinyaplana-Banyoles Photo ofBanyoles-Turó de Can Morgat-Puig Clarà-Sant Patllari-Coll Tallat-Coll de Vi-Puigsurís-Can Rovira-Turó de Vinyaplana-Banyoles Photo ofBanyoles-Turó de Can Morgat-Puig Clarà-Sant Patllari-Coll Tallat-Coll de Vi-Puigsurís-Can Rovira-Turó de Vinyaplana-Banyoles

1946
December 7, 2015
December 2015

near Banyoles, Catalunya (España)

Aquesta ruta, fins al quilòmetre 25, el recorregut és el mateix de l'última prova de l'Open Tàctic de BTT 2015, disputada a Banyoles el 29-11-2015.

Integrants: Jordi, Marc i Aniol.

Per definir el grau de dificultat de la ruta m'he basat en l'edat i l'estat físic i tècnic del meu fill Aniol de 12 anys.

Temps efectiu de la ruta: 2h 55'

Desnivell: 1100 mts.

IBP: 119

Ruta: Banyoles-La Caseta de Fusta-Turó de Can Morgat-Puig Clarà-Rec de Brenys-El Salt del Matxo-Pla del Llop-Sant Patllari-Coll Tallat-Les Comes-Coll de Vi-Puigsurís-Can Rovira-Turó de Vinyaplana-Porqueres-Banyoles.

• Photo of Erica BTTerra
    Erica BTTerra Jul 8, 2023

Bona tarda, estem entre dues rutes a Banyoles per fer demà, aquesta es del 2015, si coneixeu la zona ens podries dir si no hi ha cap problema en fer-la... L'altre es més actual del 2023 pero una part es diferent : https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/ruta-5-de-briolf-i-guixeres-131351444. Estem en bona forma física , fem curses de btt d'entre 30 i 100km.

• Photo of jordiayma1977
    jordiayma1977 Jul 10, 2023

No la recomiendo hacer ni en bicicleta ni a pie.
    Hay tramos demasiado técnicos y duros y otros tramos que es casi imposible pasar por la vegetación.