Photo ofBanyoles-Puig St Martirià-Espolla-Martís-Esponellà-Corriol Martís-Corriols Turó de Can Morgat Photo ofBanyoles-Puig St Martirià-Espolla-Martís-Esponellà-Corriol Martís-Corriols Turó de Can Morgat Photo ofBanyoles-Puig St Martirià-Espolla-Martís-Esponellà-Corriol Martís-Corriols Turó de Can Morgat

November 9, 2016
November 2016

near Banyoles, Catalunya (España)

Ruta que amb el terreny sec no presenta cap complicació però el fet que el vespre abans hagués plogut força la fa molt més divertida. Surto de Banyoles i puja cap al Puig de Sant Martirià, baixo i vaig cap a buscar el camí que passa per darrera la Dytsa i passant al costat de l'Estany d'Espolla vaig cap al Pla de Martís on ja començo a trobar els primers trams amb força fang. Baixo cap Esponellà passant al costat de la Casa dels Enginyers i a tocar de la Subestació elèctrica. Un cop a Esponellà, giro a la dreta a l'alçada de l'església de Sant Cebrià per anar a buscar el corriol que puja en direcció a les ruïnes del Castell d'Esponellà. És un corriol amb molta pendent i el fet que estigui tot moll i amb el rocs li donen un punt de dificultat afegit.
Un cop a dalt vaig a buscar el corriol que baixa pel mig del bosc fins a Martís, i amb creuant tot el Pla de Martís que fins a Can Cau de Dalt on amb el terreny super tou intentar rodar ràpid i mantenir l'equilibri és tot un repte.
Vaig fins a Sant Cristòfol i passant pel darrera vaig a buscar el trams d'asfalt fins a passar al costat de Can Ramiò on giro a l'esquerra i baixo fins a Ca l'Ordis.
Allà vaig a buscar el pas que creua la carretera i hem trobo amb els treballs de desforestació del Turó de Can Feló, una llàstima perquè hi havia un molt bon corriol.
Vaig fins a tocar el Turó de Can Morgat i agafo el corriol que puja cap a dalt fins a baixar per l'altre costat.
D'aquí agafo el corriol que segueix cap a la Riera Castellar i faig el de baixada dels Tenyers i ja torno a ser a l'Estany.