Banyoles - Puig Sant Martirià - Puig les Gitanes - Puig Clarà

Photo ofBanyoles - Puig Sant Martirià - Puig les Gitanes - Puig Clarà Photo ofBanyoles - Puig Sant Martirià - Puig les Gitanes - Puig Clarà Photo ofBanyoles - Puig Sant Martirià - Puig les Gitanes - Puig Clarà

September 13, 2019
September 2019

near Banyoles, Catalunya (España)

Sortida curta a 3 miradors de l'estany

Puig de Sant Martirià (242 mtrs.): Es el primer que es puja passant per darrera el cementiri.

Puig Les Gitanes (378 mtrs.): Baixant de Puig Sant Martirià, travessem Usall i la carretera a davant del antic restaurant els 3 pins on segueixo a la dreta a Caselles Davall, al final de la pujada asfaltada a l'esquerra on posa Can Tista comença la pista on mes avall pugem a la dreta i passat la casa de Can Cassot, ja hi ha la indicació a la dreta

Puig Clarà (315mtrs.): torno enredera per on he pujat a Puig Les Gitanes i al final de la baixada passat la casa de Can Cassot, a la dreta fins a dalt de l mirador de Puig Clarà, la tornada per la pista ample, fins a baix a la riera del Castellar i fins a sortir al final del corriol on a la dreta tenim l'escola del Frigolet, mitja volta a l'estany i tornada al punt de partida.