Banyoles-Pla de Martís-Resclosa de Serinyà-Corriol per sobre La Brugera-Serinyà-Banyoles

January 7, 2014
April 2013

near Banyoles, Catalunya (España)

Surto de Banyoles pujant paral.lel a la GIP-5121 fins al trencant que em porta fins Usall. Segueixo recte, passo per davant de Can Traver i vaig cap al Pla de Martís. Quan arribo a Martís, giro a l’esquerra i vaig fins a la Central d’En Porxes. Giro a l’esquerra i segueixo la pista que passa per la Resclosa de Serinyà. Passo per la passera del Fluvià i pujo per Les Planetes, Can Pou i Can Rasclaire. Travesso la C-66 direcció cap a Can Cufí. Just abans d’entrar a la finca de La Brugera, em desvio per un corriol que surt a mà dreta i que passa per sobre de la finca així no hem de passar pel mig, encara que el corriol de baixada, tot i ser més divertit, potser és una mica més tècnic que no pas si agafem el que hi ha al final de la recta passant per dins La Brugera. Els dos van a sortir allà mateix. Seguim endavant i un cop passat el Fluvià tenim la pista que segueixo a mà esquerra cap a Serinyà. D’aquí cap a l’aparcament de Les Coves de Serinyà per un petit corriol que va paral.lel al Rec de Serinyà i que enllaça amb una pista que pel mig del bosc ens porta un altre cop cap al Pla de Marís, ja gairebé al final. D’aquí torno a fer el camí del principi fins a Banyoles.

PictographMountain hut Altitude 475 ft

CAN POU

PictographMountain hut Altitude 551 ft

CAN RASCLAIRE

Corriol per si no volem passar per dins la finca La Bruguera