Banyoles - Merlant - Collet de Guixeres - Sant Miquel - Banyoles

Photo ofBanyoles - Merlant - Collet de Guixeres - Sant Miquel - Banyoles Photo ofBanyoles - Merlant - Collet de Guixeres - Sant Miquel - Banyoles Photo ofBanyoles - Merlant - Collet de Guixeres - Sant Miquel - Banyoles

February 6, 2021
February 2021

•   4.7 1 review

near Banyoles, Catalunya (España)

Temps en moviment 2 h 27 min

Pujem pel cementiri, deixant Puig St Martirià a la nostra esquerra anem a parar a la carretera, on agafem el trencant cap a Usall. En l’encreuament agafem la carretera de l’esquerra. Seguim i aqui cal seguir el track per no perdre’s. Un cop a L’ermita de St Quirze i Sta Julita de Merlant (una monada) seguim camí fins passar la casa de turisme rural de Can Soler (espectacular), on hem d’obrir les tanques (2) per passar. Passada la segona tanca agafem el camí de la dreta, seguim fins al Collet de Guixeres, aqui hi ha una pista una mica tècnica de pedres, amb una mica de pendent, si no es pot aqui es pot baixar i fer-la a peu, es molt curteta. Un cop al Collet, enfilem la baixada fins arribar a l’encreuament (veure foto dels cartells) on seguim recte direcció a la Vall de Campmajor. Un cop a St Miquel agafem carretera fins a Banyoles. Ruta molt txula i facileta. Bona ruta!!!

• Photo of elfa
    elfa May 27, 2021

Hemos pasado una tarde muy agradable transitando por su ruta. Seguramente la volveremos hacer. Muchas gracias por la info

• Photo of Almodis
    Almodis May 27, 2021

Gracias. Me alegro que la hayais disfrutado