Banyoles - Fins a Canet d’Adri a 'fondu' per ruta nova!!

Photo ofBanyoles - Fins a Canet d’Adri a 'fondu' per ruta nova!! Photo ofBanyoles - Fins a Canet d’Adri a 'fondu' per ruta nova!! Photo ofBanyoles - Fins a Canet d’Adri a 'fondu' per ruta nova!!

June 6, 2020
June 2020

near Banyoles, Catalunya (España)

Ruta super-guapa fins a Canet d'Adri, he modificat la que fem sempre un tram que la fa molt divertida. El que va de l'església de Santa Maria de Camós fins a la casa de Ca n'Eres.

Primer tram: Sortida de Banyoles passant per el costat del restaurant les Estunes, el club hípic les Alforges per travessar el bosc de Miànigues fins a Camós. Anem seguint la carretera que va a Palot de Revardit.

Segon Tram: Aquest es el que canviem. ens desviem a la dreta en direcció a l'església de Santa Maria de Camós, seguim per el costat i pista de pujada fins al Turó de Can Valentí. Seguim amb pujades tècniques passant per el Clot de la Comellassa. Anirem a sortir a sobre dels Refugis de la Mota.

Tercer Tram: També es nou. Mes pujada en direcció El Bruguerol per després una baixada a fons super-divertida i rapida per els boscos de Ca n'Eres on sortirem a baix a la casa de Ca n'Eres

Quart Trams: Fem la baixada empedrada fins a baix al Molí de Can Bosc per seguir fins a Adri i pujar a Can Xinet de Puig d'Adri on hi ha el volca i baixem per la trialera que ens porta fins a baix a la carretera de Canet d'Adri.

Cinquè Tram: La tornada es la que fem sempre per Biert i el collet de Can Gelada, anant a sortir a la carretera de Rocacorba.

PictographPhoto Altitude 640 ft

• Photo of albverdaguer
    albverdaguer Sep 27, 2021

Gràcies per penjar la ruta. M'ha semblat molt divertida i variada. Tota ciclable però algun tram de pujada molt tècnic i s'ha d'anar fort amb el pedregar.
    No coneixia la zona i m'ha encantat. Vaig carregar aigua al Pavelló de Canet d'Adri perquè sinó em quedava sec.

salut!

• Photo of lltorrent
    lltorrent Sep 27, 2021

M'alegro que t'agrades... algun tram t'hi fa esser-hi