Banyoles-Centenys-Can Cofí-La Bruguera-Serinyà-Banyoles

Photo ofBanyoles-Centenys-Can Cofí-La Bruguera-Serinyà-Banyoles Photo ofBanyoles-Centenys-Can Cofí-La Bruguera-Serinyà-Banyoles Photo ofBanyoles-Centenys-Can Cofí-La Bruguera-Serinyà-Banyoles

January 27, 2014
January 2014

near Banyoles, Catalunya (España)

Surto de Banyoles i vaig al Puig de Sant Martirià. Baixo i em dirigeixo cap a Centenys. Passo pel costat de Sant Iscle i Sant Miquel i una mica més endavant just en una corba a la dreta giro a l’esquerra per agafar la pista i després corriol fins a Martís. Segueixo avall i passat la residència d’avis en un revolt a la dreta, jo agafo la pista que va cap a Can Cruïlles i Mas Cadavall. Passo un pastor on a mà esquerra hi ha una casa en ruïnes i al cap de pocs metres giro a la dreta per agafar un corriol. Deseguida trobem un altre pastor i després corriol a l’esquerra que baixa fins a la passera del Fluvià. La travesso i vaig direcció la masia Les Planetes, passo per davant de Can Pou i Can Rasclaire. Travesso la C-66 cap a Can Cufí i vaig fins La Bruguera. Allà un altre corriol fins a Ca n’Aulina. Travesso El Ser per la passera i cap a Serinyà primer per pista i després un altre corriol. D’aquí cap a Banyoles per les Coves de Serinyà i el Pla de Martís.