Balenyà - St. Miquel del Fai (per Corriols) IBP:117 AA*

Photo ofBalenyà - St. Miquel del Fai (per Corriols) IBP:117 AA* Photo ofBalenyà - St. Miquel del Fai (per Corriols) IBP:117 AA* Photo ofBalenyà - St. Miquel del Fai (per Corriols) IBP:117 AA*

February 6, 2011
February 2011

near els Hostalets de Balenyà, Catalunya (España)

Durísima ruta, marcada com a "Difícil" pero es converteix fácilment en "Molt Difícil" si es fa com nosaltres amb tot de fang.
Despres de pujar a Collsuspina, baixem tot el corriol de les coves del toll que ara sembla un refrigerador, continuem amb una mica de pista fins agafar el corriols de "fontscalets", pasem per Castellterçol i agafem un GR paral.lel a la carretera fins a Sant Quirce Safaja, arribats al camping per un tram de carretera agafem un seguit de corriols que ens duran a St. Miquel del Fai. Després ve el pitjor, pujada infernal, enfangada brutal fins adalt. La idea era baixar fins a Centelles pel corriol dels cingles de Bertí pero ja no hi havien forces i vam baixar per carretera.