baga-comabona-pas del boixader-baga

Photo ofbaga-comabona-pas del boixader-baga Photo ofbaga-comabona-pas del boixader-baga Photo ofbaga-comabona-pas del boixader-baga

Experts only
April 12, 2020
November 2019

near Bagà, Catalunya (España)

sortida espectacular,pero heu de saber que i a trams molt enganxosos i s ha de baixar de la bici en varies ocacions,no hi a cap porteig llarg.vistes brutals.Sortim de baga,aqui el gps em va fallar,no te perdua,aneu a buscar la pista que va el coll de la bena i de bauma(si voleu podeu descarregar el track que tambe surt de baga i va el pas dels gasolans,per la mateixa pista),dons aixo,bona pista de pujada,pasem el coll de la bena,despres sense perdre alçada el coll de bauma i tranquem a la dreta ,anem pujant, magnifiques vistes de la cara nord del pedraforca,pasem el coll del torn i tot seguit el coll de les bassotes,a parti d aqui tocara apretar de valent,rampes durissimes,i alguna que altre pedra,pero ciclable,arribem a prat llong,aqui es combarteix en corriol ,de seguit vindra una forta pujada on tocara baixar de la bici,es molt poc tros,per travesar la serra pedregosa,aqui les vistes son brutals,la primera vegada vaig flipar molt fort,i ara encara continuu flipant,un tros de corriol ple de pedres com el mateix nom diu,pero es fa practicament tot sobre la bici,continuem i ara tocara pujar fort i baixar algun punt de la bici,poc tros,arribem el cim del comabona,s obren les vistes a la cerdanya,baixem el coll de tancalaporta,vistes brutals,fem un flanqueig espectacular,i continuem per dal la carena de planer,tot aquet cami(cavalls del vent)es molt lent i entretingut,pedres i arrels,arribem el coll de vimboca,ara troca una trialera curta i enberdisada,on s ahura de baixar de la bici,pasem una petita tartera i hem de torna a baixar per fer un parell de paelles de pujada,pas del boixader,ara toca baixar,primer per trialera molt pedregosa i despres per una llarga trialera de les que es disfruta de valent,enllaçem em una pista que ens porta a la que hem pujat i cap a baga