Photo ofBagà-coll de la bauma-coll del torn-pas dels gasolans-bellver de cerdanya-coll del pendis-baga Photo ofBagà-coll de la bauma-coll del torn-pas dels gasolans-bellver de cerdanya-coll del pendis-baga Photo ofBagà-coll de la bauma-coll del torn-pas dels gasolans-bellver de cerdanya-coll del pendis-baga

Very difficult
April 18, 2020
August 2018

near Bagà, Catalunya (España)

ruta dura fisicament em el pas dels gasolans com a part tecnica.Sortim de baga per la pista bona,passem pel coll de la bena,coll de la bauma,coll del torn i coll de les bassotes,aqui comensa lo bo,la pista va pujant entra pratsem vistes el pedraforca,trams drets on s ha d apretar de valent si no es vol posar peu a terra,la pista es desdibuixa i comensa corriol,de seguida enxufada on s ha de baixar de la bici per atrevesar la serra pedregosa,aqui l entorn es brutal,seguim pel corriol ple de pedres practicament tot sobre la bici,el corriol es torna net i anem direccio el pas dels gasolans,vistes brutals de la cerdanya,comensem baixan sobre la bici per la tartera,de seguida enpitjora i si no volem baixar donan voltaretes baixerem de la bici,el cami es va arreglant i ara ja sibre la bici fins el refugi del prat aguilo,d qui pista de baixada fins a tocar a bellver de cerdanya,ara toca pujada llarga per pista,passem pel pla de l ingla, pel refugi de cortals d ingla i fins el coll del pendis,baixem cap el refugi de sant jordi,continuem per corriol i ara una petita sorpresa,pista em rampes dures fins el coll d escriu,baixem per pista fins a trobar la carretera de coll de pal fins a baga

• santisolermanils Jun 3, 2021

quina distancia calcules que s'ha de caminar en total, mes o menys ??

• Photo of putju
    putju Jun 3, 2021

La pujada avans de Serra pedragosa te trams drets però és fa sobre la bici, per atrevessar la serrapedregosa són uns 5 minuts de pujada, un cop a la serrapedregosa es pot fer pràcticament tot sobre la bici, dependrà del nivell tècnic, igual que la baixada del pas dels gasolans, hi ha un tros a peu, però també és poc tros, depenent del nivell tècnic, i si no recordo malament, avanç del refugi Sant Jordi hi ha un troçet a peu, però també, en general ben poca cosa