Photo ofBadalona - Tiana - Alella - Mirador de la Cornisa - Sant Mateu - Mataró - Llavaneres - Sta. Coloma - Badalona Photo ofBadalona - Tiana - Alella - Mirador de la Cornisa - Sant Mateu - Mataró - Llavaneres - Sta. Coloma - Badalona Photo ofBadalona - Tiana - Alella - Mirador de la Cornisa - Sant Mateu - Mataró - Llavaneres - Sta. Coloma - Badalona

-28 ft
March 16, 2021
March 2021

near El Canyet, Catalunya (España)

Ruta llarga però amb un desnivell no massa exigent físicament. Es pot començar i acabar a Tiana o Alella.
Fem parada per esmorzar a Alella i dinar a Llavaneres, recomanable per no fer-la massa dura.
Passarem pel Mirador de la Cornisa, Ermita de Sant Mateu, Roca d'en Toni, no hi entrem però si que passem molt a prop d'Argentona i Mataró. Dinem a Llavaneres. La tornada, fins Mataró, pel Camí Antic de Mataró a Llavaneres. Després enllaçem amb el Passeig Marítim de les diferents poblacions sempre que podem.
A l'alçada de Sant Adrià del Besòs enllaçem amb el Parc Fluvial que ens durà a Santa Coloma, recuperem l'alçada nececessaria per passar sobre el Túnel de la Pallaresa, ja només ens queda deixar-nos caure fins el Barri de Canyet a Badalona on hem començat la ruta.

Comencem ruta al Parc de Bombers de Badalona

Parada per dinar al Restaurant Masía Bartrés de Llavaneres

PictographPhoto Altitude 106 ft

Camí Antic de Mataró a Llavaneres

Final de la ruta en el mateix lloc que l`hem començat

PictographIntersection Altitude 231 ft

Abandonem pista per agafar camí a l'esquerra

Continuem per un corriol a l'esquerra per passar per sota del pont de la N-II

Puente

Enllaç amb el Parc Fluvial del Besòs

Hem d'abandonar el Passeig Marítim pq actualment està tallat per obres

Hem de creuar la N-II

Pas per sota la via del tren