BAB n' ALI - TAZZARINE

April 9, 2016
April 2016

near Akhajjam, Souss-Massa-Drâa (Morocco)

Continuem avui pel llit d'un riu sec amb zones de cultius al voltant i alguns poblats. Més tard arribem a una zona de pistes variades amb sorra i zones pedregoses. Pel camí trobem tres ports, no massa llargs, però durs.
La darrera part, tornem al fons d'una vall amb pistes incòmodes i vent.
Finalment abans d'arribar a Tazzarine ens esperen 8 km per asfalt que es converteixen en terribles pel fort vent.
Etapa autentica de desert, amb tots els ingredients... sorra, pedres, muntanyes, pla, pobles d'adob, sol, fred, vent, .... fantàstic!!

Continuamos hoy por el lecho de un río seco con zonas de cultivos alrededor y algunos poblados. Más tarde llegamos a una zona de pistas variadas con arena y zonas pedregosas. Por el camino encontramos tres puertos, no demasiado largos, pero duros.
La última parte, volvemos al fondo de un valle con pistas incómodas y viento.
Finalmente antes de llegar a Tazzarine nos esperan 8 km por asfalto que se convierten en terribles por el fuerte viento.
Etapa auténtica de desierto, con todos los ingredientes ... arena, piedras, montañas, llano, pueblos de adobe, sol, frío, viento, .... fantástico!