Photo ofB350 Terrassa Foradades, La Pastora, Vacarisses, Coll Cardús GR-96, Coll de Can Margarit, Can Buixeres, Photo ofB350 Terrassa Foradades, La Pastora, Vacarisses, Coll Cardús GR-96, Coll de Can Margarit, Can Buixeres, Photo ofB350 Terrassa Foradades, La Pastora, Vacarisses, Coll Cardús GR-96, Coll de Can Margarit, Can Buixeres,

February 11, 2024
February 2024

near Terrassa, Catalunya (España)

Ruta circular des de Terrassa passant per:
- Font de Roques Blanques (5.0 km)
- Turó de les Roques Blanques (6.4 km)
- Font Trobada (8.4 km)
- Collet de les Foradades (11.2 km)
- Coll de la Riba (12.2 km)
- Torrota de l'Obac (13.3 km)
- Alts de la Pepa (14.4 km)
- Coll de l'Obac (15.3 km)
- Coll de Can Margarit (24.3 km)
- Forn Riscal (26.6 km)
- Font del Bosc (30.7 km)
- Font dels Caçadors (31.7 km)
- Roure de Can Colomer (34.4 km)

Terrassa Foradades, La Pastora, Vacarisses, Coll Cardús GR-96, Coll de Can Margarit, Sant Lluis de Ristol, Can Buixeres, Viladecavalls, Torrent del Llor, Riera del Gaia, Terrassa.

Pugem a les Foradades, per la antiga pedrera de Can Candi (Roques Blanques), i un cop dalt la carena (La Torrota), baixem cap a la casa nova de L’Obac. Travessem de Carretera de Rellinars, i cap al Teix, per baixar per la urbanització cap a Vacarisses, si ve a mig camí girem per a la esquerra per un pista que per la Serra dels Cupots ens portarà, baixant a la urbanització de Torreblanca de Vacarisses, y després amb una forta pujada (aprox al Km 21,8 al Boixarell) fins a Coll Cardús. La pujada es forta i continuada, sent la pitjor part al inici degut a estar el terreny molt tou i amb força pedra. (aquí uns pocs metres amb la bici al costat no és cap derrota 😉)
Un cop a Coll Cardús, deixem a la dreta una masia restaurant i travessem la carretera i el túnel per sobre. Aquí ens quedarà de seguida la segona pujada forta, continuada, aquesta amb millor tracció, excepte la part final que arriba a dalt del Coll de Can Margarit, on hi ha un tram d’uns 15 metres que acaba de complicar la cosa.
Seguim el camí a la dreta amb unes bones vistes de Can Buixeres ó Sant Lluis de Ristol, masia on fan fa uns 29 anys vàrem celebrar el casament....
Un cop arribats a Viladecavalls, agafem la carretera per travessar la C58, i mes amunt enfilarem corriol molt erosionat per l’aigua per arribar al torrent del Llor. Després tocarà girar a la esquerra per pujar per la Riera del Gaia, fins a la Masia del Abuelo, però abans toca seguir una mica mes del torrent del Llor, però contemplar la meravella que la natura ha fet. Podrem observar les formacions geològiques d’origen fluvial, erosionades per l’acció de l’aigua, que formen unes xemeneies espectaculars.

Posso difícil, per les dos fortes pujades que trobem, tant per la pendent, com per lo continuades, i per la baixa tracció