Photo ofB330 Càmping Pirineus Queixans al Pla de les Forques volta al pla, La Molina i sender 752 a Alp Photo ofB330 Càmping Pirineus Queixans al Pla de les Forques volta al pla, La Molina i sender 752 a Alp Photo ofB330 Càmping Pirineus Queixans al Pla de les Forques volta al pla, La Molina i sender 752 a Alp

August 9, 2023
August 2023

near Puigcerdà, Catalogne (Espagne)

Ruta circular des de Puigcerdà passant per:
- Ermita Sant Martí d´Aravó
- Ermita del Remei
- Pont de Soler
- Església de Sant Cosme i Sant Damià de Queixans
- Refugi del Pla de les Forques
- Coll de la Bassa
- Font Santa Eulalia Escadars
- Pont de Sant Martí

Pujada continuada de Queixans fins la pla de les Forques, on faig una volta circular pel coll de la bassa Pla de les Forques i Plans de Queixans. Baixada, per l'altre vessant, fins atrevessar la Nacional de la Collada de Tosses, i cap a la Molina, on agafem el corriol pels bosc del carboner mort, passant diversos ponts de fusta. corriol en algun lloc no ciclable. Al final arribem a la la riera d'Alp on anem una estona paral.les al rierol. Ruta exigent pel desnivell incial que es fà tot de cop, o desprès pel corriol tècnic