Aytepe

April 13, 2021
April 2021

near Yuvacık, Kocaeli (Türkiye)

Servetiyeden orman yoluna giriyor, yolun bazı yerleri oldukça taşlık ve yokuş, bisikletten inmek gerekiyor.
Su deposuna geldikten sonra geri gidilebilir, iniş çoğunlukla ama çok yorulduğum için taşlık yerlerlerde denge sıkıntısı yaşarım diye aytepeye çıkıp yoldan bisikleti salarak indim. Su deposundan sonra aytepeye çıkan yokuş yolda yürümek zorunda kaldım, yol çok çamurluydu, çok da yorulduğum için yokuş zorlamaya halim de kalmamıştı. Ana yola çıkınca iniş çok rahat, salıp gidiyorsun.
Bu rotayı yapmak isteyenlerle haberleşebiliriz, ben tek çıkma konusunda kararsızdım ama kimse bulamayınca mecbur kaldım.

• Photo of emre emre
    emre emre Apr 15, 2021

rota gerçekten çok iyi ve zorlu. böyle zor turlara eşlik edebilirim

• Photo of Ömer KÜÇÜKARICI
    Ömer KÜÇÜKARICI Sep 29, 2022

Rotanız için teşekkürler olsukça eğlenceli bir rotaya benziyor. Benim de bir Whatsapp grubum var Kocaeli içinde katılmak isterseniz. 05433411392 ya da @omerkucukarici ulaşabilirsiniz .İyi günler taş değmesin :)