Ayora-Bolbaite-Alzira (2 Día Ruta Alcala del Jucar Alzira)

Photo ofAyora-Bolbaite-Alzira (2 Día Ruta Alcala del Jucar Alzira) Photo ofAyora-Bolbaite-Alzira (2 Día Ruta Alcala del Jucar Alzira) Photo ofAyora-Bolbaite-Alzira (2 Día Ruta Alcala del Jucar Alzira)

October 2, 2013
September 2013

•   5 2 Reviews

near Ayora, Valencia (España)

Ruta de 2 días desde Alcala del Jucar hasta Alzira, ruta sacada del track de nuestro querido amigo RUTADURA.

2 Día: Ayora-Los botijos-Bolbaite-Sumacarcer-Alzira

Data: 22/09/2013
Tipus de ruta: Distància
Lloc d’inici: Aiora
Hora d’inici: 8:44.
Duració: 09:53:41
Distancia: 92.5 Km GPS. Reals 100
Dificultat: Moderat
Desnivell acumulat positiu: 1706m (Dates del GPS)
Desnivell acumulat negatiu: 2247m (Dates del GPS)
Recorregut Aiora – Font Seca – Los Botijos – Riu Fraile i Grande – Bolbaite – Sumacarcer – Alzira

Desprès de un cafè amb llet reprenem la marxa del segon dia, Eixim direcció Teresa de Cofrents per una senda que baixa fins el camí de la garrofa, recorreguem un tram que ja férem el dia abans, creuem el primer riu del dia, aigua fins el genoll, primera pujada llarga i dura, i a partir d’ açí un constant baixa i puja, com diguem un trencacames, fins que arribem al area de Los Botijos, fem un refrigeri i continuem per el riu Fraile i Grande sempre al nostre costat i altra volta amunt i avall fins fer una baixada llarga i ràpida fins Bolbaite a on fem paradeta per a dinar, després continuem marxa fins Sumacarcer, on baixem per la senda del cementeri i direcció cap Alzira. Objectiu complit: 198 Km 3800 mts de desnivell+ i 4177m desnivell-. TOT UN DISFRUTAR.