Aydın - konuklu - Doğan - Yılmazköy - Aydın

Photo ofAydın - konuklu - Doğan - Yılmazköy - Aydın Photo ofAydın - konuklu - Doğan - Yılmazköy - Aydın Photo ofAydın - konuklu - Doğan - Yılmazköy - Aydın

June 1, 2014

near Aydın, Aydın (Türkiye Cumhuriyeti)

01.06.2014 tarihinde yaptığım tur.

Amacım 930 kotlu dağı geçmekti. İyi de gittim ama yanlış yola saptım. Aslında konuklu - kenger - yılmazköy yapacaktım ama gezi noktalarında "sakın sağa dönme" yazdığım yerde sağa dönerek kendimi doğan köyünde buldum. Haliyle tam zirve yapamadım, bu turu tekrar yapıcam.

Bu turu yapacaklar, benim yaptığım gibi konuklu köyünden sonra, diğer köye gelmeden hemen önce sağa dönüp toprak yola girilen yerde sağa dönmeyin. Çünkü bu yol az ilerdeki mahalleye kadar güzel ama ondan sonra bisiklete binmeyi bırak, yürümek zor. Üstelik benim yaptığım gibi yanlış yöne sapıp kendinizi bir anda doğan'da bulabilirsiniz.

Ayrıca doğan'dan yola inene kadar taş döşenmiş güzel bir yol var ama eğimi öyle yüksek ki, inerken çok tehlikeli olabilir.

aktivite şeklini dağ bisikleti seçtim ama ben hibrit modelle yaptım. yapılablir.

Zorluk seviyesi olarak zoru seçtim. toprak yola dönene kadar da zorlandım evet. Ama ben turu bütün güne yaymıyorum. akşam üstü çıkıp 4 saatlik bir tur oldu bu. Bütün gün yaparsanız, orta zorluk da olur.

Son bir şey, konukludan sonra uzun süre oturup çay içebileceğiniz bir köy yok. Doğan köyündeki camiye kadar da çeşme göremedim. Tedarikli gidin ;)

İyi sürüşler

Kahve

Sakın sağa dönme

Dikkat! 3 tane köpek var

Buradan sonra bir süre toprak yol

Buradan doğana kadar yol yok aslında. bisiklete binmeyi geçtim, yürümek bile zor

Buradan sonra yol taş döşenmiş ama eğimi çok yüksek, aman dikkat.

Asfalt burada başlıyor

• Photo of didim_09
    didim_09 Dec 11, 2015

Parkurun güzel evet bahsettiğin gibi zor bir parkur olabilir kondisyonu eksik olanlar için. Ama sen sağa dönerek Yukarı Doğan mahallesine çıkmışsın Doğan Mahallesine çıkmışsın, Asıl Doğan mahallesi Yılmazköy Mahallesine yakın bir yükseltide.

• Photo of kaf78
    kaf78 Sep 4, 2016

Teşekkürler didim. Bu turu tekrar yapıp daha yukarıdan dönüp tekrar koyacaktım buraya ama 6 ay önce ayağımı kırdım. Şimdi 6-7 kg fazlam var, kondisyon falan da kalmadı.yemiyo :)