avellanes-sta linya

April 6, 2009
April 2009

near Vilanova de la Sal, Catalunya (España)

ruta 6 del centre btt montsec

• Photo of Francesc Català Alòs
    Francesc Català Alòs Sep 22, 2009

Hola, aquest diumenge vaig fer aquesta ruta i la veritat és que em vaig divertir força, cap a la meitat va agafant marxa i les baixades i pujades són entretingudes. El que em va sorprendre van ser els darrers quilòmetres, no entenc que es torni al monestir per asfalt... segur que el camí és aquest. Per cert, les marques encara estan en molt bon estat, es pot seguir força bé, però tenir el track va ser una segueretat afegida.

Cordialment,

• Photo of natxopi
    natxopi Sep 22, 2009

Tens raó fcatalà. en aquest track l'ultima part no segueix la ruta 6 que fa un tomb pel voltant del monestir de les avellanes. Desprès de vilanova de la sal va directe per la carretera.

• Photo of igres72
    igres72 Apr 23, 2010

Hola, no os vau saltar alguna marca, perquè em sembla que torna enllaçant amb la ruta 2,3 i només hi ha uns 100 m d´asfalt, acabnt en un divertit sender que voreja el monestir.