Avdou – Lasithi Plateau - Agios Mamas

Photo ofAvdou – Lasithi Plateau - Agios Mamas Photo ofAvdou – Lasithi Plateau - Agios Mamas Photo ofAvdou – Lasithi Plateau - Agios Mamas

December 22, 2013
December 2013

near Avdhoú, Crete (Greece)

Η ποδηλασία ξεκινάει από το Αβδού, με κατεύθυνση προς τις Γωνιές. Λίγο πριν τα τελευταία σπίτια στο Αβδού στρίβουμε δεξιά, στην ταμπέλα με το ποδήλατο, και ακολουθούμε τον δρόμο ο οποίος από άσφαλτος γρήγορα γίνεται τσιμέντο και στην συνέχεια χώμα. Ποδηλατούμε στον κεντρικό χωματόδρομο και στις διακλαδώσεις ακολουθούμε τις μπλε ταμπέλες με το ποδήλατο. Στην διακλάδωση με την ταμπέλα, ακολουθούμε την κατεύθυνση προς Αφέντη Χρηστό. Ο δρόμος καταλήγει σε άσφαλτο λίγο πάνω από το χωριό Κερά.
Πάμε αριστερά για Κερά, στρίβουμε αριστερά στον δρόμο ανάμεσα στις ταβέρνες και αμέσως πάλι αριστερά. Μπαίνουμε σε χωματόδρομο και κινούμαστε πάνω από το φαράγγι της Ρόζας. Περνάμε κάτω από το χωριό και καταλήγουμε στην Μονή Καρδιώτισσας. Από την είσοδο του μοναστηριού πάμε κάτω αριστερά, στην επόμενη διχάλα πάλι αριστερά και κατεβαίνουμε από τον χωματόδρομο με κατεύθυνση προς Γωνιές.
Περνάμε από την εκκλησάκι της Παναγίας στην Αποτύπωση (Αποτύπωση διότι στον βράχο πάνω από την εκκλησία λέγεται ότι φαίνεται το αποτύπωμα από την παλάμη της Παναγίας) και καταλήγουμε στις Γωνίες.