As Quintas-O VISO-Pena Maior

August 19, 2020
August 2020

near As Quintas, Galicia (España)

Comenzamos a ruta en As Quintas,Lobeira,subimos na OU1212 direccion Bande e no km.7 collemos desvio a dereita hacia Nosa Señora do Viso.Durante esta subida que constitue a ascension da romaria do Viso,atopamos a fonte do viso con unhas boas mesas de pedra para coller forzas e seguir subindo ata a Igrexa-Santuario.Xa unha vez arriba podemos dar a volta a Igrexa e disfrutar as vistas panorámicas con paneles indicativos da zona nunhos miradores de recente construcción.
Desde o alto das amieiras nos diriximos a Vilariño,un outeiro con caseta de vixilancia forestal e de novo amplias e impresionantes vistas do Xurés.Continuamos direccion as Motas-A Veiga na OU-1214,donde nos desviamos a esquerda por unha pista forestal que nos leva a Pena Maior.
A volta podemos regresar por a OU-1212 ata Lobeira disfrutando un descenso por unha carretera en moi bo estado e con pouco tráfico.
Ruta que se pode facer en duas horas escasas e con grande interese cultural e relixioso.