arles variant 2

1985
March 24, 2016
March 2016

near Barri d'Avall, Région Languedoc-Roussillon (France)

hi ha portatges de bici a coll .
Molt dificil per alguna baixada.
mixt raid des chapelles 2k15 i 2k16
no hi ha temps asignats es un track de diferents retalls fets en diferents dies.

• Photo of pdlem
    pdlem Aug 29, 2016

Ruta molt tècnica, com a nosaltres ens agrada, pero que si soleu fer baixades així, disfrutareu com nens petits (sino, pot ser fareu forces talls a peu). Aixó si, hi ha alguns petits talls de corriol de pujada que s'han de fer a peu (si les cames i la técnica t'ajuden, no masses). Per mi molt recomanable. Gracies per idear rutes com aquestes

• Photo of pdlem
    pdlem Aug 29, 2016

Ara bé, crec que la valoració de moderada, es una mica agosarada, i el desnivell acumulat de pujada només es de 2125m. També he de dir que no hi he estat 14 dies, sino una mica menys.

• Photo of maimekaik
    maimekaik Aug 29, 2016

aqui teniu la volta mes ben detallada. http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=14563863