ARÀNSER-CAMÍ DE TOR-PLA DE LLET-ESTANYS PERA-CAP DE REC

Photo ofARÀNSER-CAMÍ DE TOR-PLA DE LLET-ESTANYS PERA-CAP DE REC Photo ofARÀNSER-CAMÍ DE TOR-PLA DE LLET-ESTANYS PERA-CAP DE REC Photo ofARÀNSER-CAMÍ DE TOR-PLA DE LLET-ESTANYS PERA-CAP DE REC

October 31, 2015
October 2015

near Arànser, Catalunya (España)

Ruta circular, tota x camins i corriols amb vistes espectaculars.
Sortim d'Arànser des d'on iniciem una pujada amb bones vistes pel camí del Tor, continuant l'ascens x dins de bosc fins a les pistes d'esquí de fons d'Aranser. Després ens arribarem al punt més alt, (2150 mts Pla de Llet-mirador d'Aransa) amb molt bona panoràmica del Cadí i de La Cerdanya.
Seguidament comencem el descens fins al refugi del Prat Miró, on agafem la pista del Pradell, la qual ens portarà x una continuada pujada fins el refugi de Pollineres, d'on continuarem pujant x pista (uns últims 2'5km) fins els Estanys de la Pera. Primer trobem l'estany petit i després de vorejar-lo, haurem de deixar les bicis per caminar uns metres x contemplar l'estany Gran. Acabem de pujar al refugi de Cap de Rec (màxima alçada de la ruta 2.350 MTS), on fem un toc amb vistes espectaculars.
Després d'un petit descans, iniciem la baixada fins a trobar altre cop la pista del Pradell, la qual planejant ens portarà fins a Cap de Rec (agafant tbé una divertida baixada per pista d'esquí de fons i corriols). Continuarem baixant enllaçant diversos corriols que travessen la Ctra asfaltada, passant pel camping Gral i després agafarem un trencant a la dreta pel camí de la Borda del Serrat que travessa uns Prats x corriols, enllaçant amb l'antic camí de baixada de Lles a Arànser, on acabarem la ruta.