ANTALYA-SAKLIKENT YOLU-ALABALIK ÇİFTLİĞİ

Photo ofANTALYA-SAKLIKENT YOLU-ALABALIK ÇİFTLİĞİ Photo ofANTALYA-SAKLIKENT YOLU-ALABALIK ÇİFTLİĞİ Photo ofANTALYA-SAKLIKENT YOLU-ALABALIK ÇİFTLİĞİ

March 15, 2017
March 2017

near Öğretmen Evi, Antalya (Türkiye)

Sözleştiğimiz gibi Adnan Tutucu,Mehmet Ali Akyüz,Ceyhun Altın ve ben Vedat Karakaya 4 kişi olarak 08:30 da tura başladık.
Antalya da yaşayan bütün bisikletçilerin bildiği Doyran köyünü geçince gölete geliyoruz.100 Mt lerden başlayan rakım 7 Km sonra 630 Mt ye ulaşmaktadır ve gölet başı hariç orman yoluna dönüş dahil başka su bulma imkanı yok.
Asfalt tırmanışını bitirdiğimiz nokta 630 Mt rakımlıdır.Sağa toprak yola girerek 740 rakıma kadar zor olmayan şekilde ilerliyoruz.
Öğlen yemeği için mola verilecek çok güzel yerler mevcut.
Zirveden inişe geçtikten bir süre sonra zaten hiç kullanılmayan yol şiddetli yağmur sularının etkisiyle iyice bozulmuş.Bazı yerlerde yürümek zorunda kaldık.Hatta belli bir yerde büyük kayalarla kapatılan yola devam etmek için bisikletlerimizi kayaların üzerinden geçirmemiz gerekti.
Yola hiç benzemeyen yere gelindiğinde bisikleti elde dahi ilerletmek oldukça güç hale gelmişti.Yaklaşık 300 mt bu şekilde aşağıya doğru indikten sonra bisiklet sürülebilir yere ulaştık.Devamlı iniş olan bu yol bizi alabalık çiftliğinden gelen yola kadar getirdi.
Buradan sonrasında artık önemli sıkıntı yok.Yaklaşık 10 Km sonra Korkuteli yoluna ulaştık ve hep iniş eğimi olan yolda oldukça süratli bir şekilde merkeze doğru ilerledik.
En güzel Antalya manzarasının bu rotada olduğuna dördümüz de oybirliği ile onayladık.Ve ‘’ANTALYA’NIN BALKONU’’ adını verdik buraya.

Yukarıdaki parkuru indir butonuna basarak akıllı telefonunuza indirebilir ve yön kaygısı olmadan kolay bir şekilde turunuzu yapabilirsiniz.