ANTALYA-KARAÖZ-KIRBAŞ-ARAPLAR-GEBİZ

Photo ofANTALYA-KARAÖZ-KIRBAŞ-ARAPLAR-GEBİZ Photo ofANTALYA-KARAÖZ-KIRBAŞ-ARAPLAR-GEBİZ Photo ofANTALYA-KARAÖZ-KIRBAŞ-ARAPLAR-GEBİZ

March 22, 2019
March 2019

near Akkuyu, Antalya (Türkiye)

Kepez Belediyesinin önünde buluştuktan sonra Düden Şelalesi ve Gaziler Mahallesini geçerek Isparta yoluna çıktık.
Buradan itibaren yaklaşık 17 Km boyunca Karaöz e kadar oldukça şiddetli karşı rüzgar bizi biraz hırpaladı.Dorumlar tarafına dönüşe geçince hem trafik sıkıntısından hem de rüzgardan kurtulduk.Bu yolun yeşilliği,manzarası çok güzel.
14 Km daha asfaltı takip ettikten sonra kuzeye orman yoluna girdik.Orman yolu diyorum ama oldukça geniş olan bu yola çamur tutmasın diye yeni mucur dökülmüş.Yumuşak zeminde 2 saat kadar sıkıntılı bir sürüş oldu.
Ama sonunda dere kenarında yemek molası verdiğimiz yer bize tüm yorgunluğumuzu unutturdu.Su,yeşillik,ağaçlar,kurbağa sesleri daha n'olsun? :)
Yemek sonrası az ilerideki Araplar yerleşim yerini gördük ve dönüşe geçtik.
9 saati geçen sürüş süresinde 144 Km yol yapmış olduk.

Gaziler Mahallesinden geçiş

Yeşil Karaman da Karataş Mağarası nı daha önceki turumuzda gezmiştik.