ANTALYA-GEYİKBAYIRI-SİNAN DEĞİRMENİ-SAKLIKENT YOLU

Photo ofANTALYA-GEYİKBAYIRI-SİNAN DEĞİRMENİ-SAKLIKENT YOLU Photo ofANTALYA-GEYİKBAYIRI-SİNAN DEĞİRMENİ-SAKLIKENT YOLU Photo ofANTALYA-GEYİKBAYIRI-SİNAN DEĞİRMENİ-SAKLIKENT YOLU

March 30, 2017

near Akkuyu, Antalya (Türkiye)

''Görmediğimiz Yer Kalmasın'' turlarından biri için Konyaaltı İl Sağlık önünden iki kişi olarak çıktık yola.Akdamlar a kadar düz yolda devam ettikten sonra 12 Km sürecek olan tırmanışa başladık.Kısa kısa molalarla kendimizi zorlamadan Geyikbayırı çevresindeki yoldan Çağlarca ya hemen arkasından da 1.120 Mt rakımlı Sinan Değirmeni ayrımına geldik.
Buradan Saklıkent tarafına vadiden geçiş yaklaşık 7 Km.Bunun için önce 900 Mt ye iniş sonra tekrar tırmanış yapmak gerekiyor.Yemek molamızı verdikten sonra dere kenarındaki yoldan 2 Km kadar gidip geri döndük ve değirmeni göreceğimiz tarafa pedalladık.
Ayakkabılarımızın ıslanmasına sebep olacak (aslında ıslanmadan geçeçek bir yolu var) dere geçişinden sonra daha zor olan yolu seçerek 1.225 Mt rakımdaki Saklıkent asfalt yoluna ulaştık ve dönüşe geçtik.
Çağlarca son su takviye noktası.Mart sonu olmasına rağmen,don tehlikesi için kışın kapatılan su saatlerinin hiçbiri açık değil.
Gün boyunca bizi rahatsız etmiyecek kadar atıştıran yağmur eve 10 Km kala ıslatmadan göndermem dedi :)