Wikiloc will stop soon for maintenance

ANTALYA-ÇANDIR-ETLER ŞELALESİ

January 12, 2016

near Toros, Antalya (Türkiye)

10 Ocak-2016 sabah 07:00 de arkadaşım Hasan Yargıç’la Aspendos Bulvarı üzerinde buluştuk ve Serik tarafına pedal basmaya başladık.40 Km sonra Çandır tarafına dönerek anayoldan ayrıldık.Çandır,Pınarcık yolunu takip ederek Gökçepınar için tırmanmaya başladık.600 Mt leri gördükten sonra sağ taraftaki vadinin manzarası gerçekten görülmeye değer.Sadece bunun için dahi bu tur yapılır,inanın TV lerde izlediğimiz İşviçre manzaralarıyla eşdeğer diyebilirim…
8 Km lik fena sayılmayan rampaları tırmandıktan sonra taşocağı dönüşündeki çeşmeye geliyoruz.Çeşmeden Gökçepınar’a kadar kısa bir iniş var.Buradan 5 Km sonra solda hemen yolun kenarında kocaman bir kayalık,karşısında da şelale ayrımı var.Anayoldan burası 30 Km
3 lastik patlağı,ateş ve sucuk keyfi derken zamanı biraz hor kullanmışız.Yeşilliklerin arkasına bisikletleri bırakarak 50 mt kadar aşağıya yürüdük ve ilk şelaleyi gördük,resimler çekildik.Suyun sesi görüntüsü müthiş.Daha büyük olan şelaleyi ziyaret işini Nisan ayına bıraktık.Akbaş’taki Zeytintaşı Mağarasıyla birlikte ayrı bir tur programı yapıldı bile :)

Yukarıdaki parkuru indir butonuna basarak akıllı telefonunuza indirebilir ve yön kaygısı olmadan kolay bir şekilde turunuzu yapabilirsiniz.