Ant - 085 GEBİZ - ÇETİNCE - ETLER - YANKÖY

Photo ofAnt - 085 GEBİZ - ÇETİNCE - ETLER - YANKÖY Photo ofAnt - 085 GEBİZ - ÇETİNCE - ETLER - YANKÖY Photo ofAnt - 085 GEBİZ - ÇETİNCE - ETLER - YANKÖY

January 23, 2017
January 2017

•   5 5 Reviews

near Gebiz, Antalya (Türkiye)

Ad: Gebiz2

Yükselme süresi: 04:12

Alçalma süresi: 01:57

GEBİZ - ÇETİNCE - ETLER - YANKÖY

Bir önce ki rotamızda olduğu gibi yine rota ve parkur ve doğa güzellikleri ile zengin Serik ilçemize bağlı Gebiz Bölgesine gidiyoruz. Önceki rotamızda Çetince mevkiinden sonra Demirciler yoluna çıktıktan sonra, sağa Yumaklar Köyüne doğru dönerek devam etmiştik. Bu rotamızda ise, Demirciler yoluna çıktıktan sonra Etler Köyüne doğru devam ederek rotayı biraz uzatıyor ve yaklaşık 90 kilometrelik bir parkuru tamamlıyoruz.

Bu bölgede ki bisiklet rotaları için, Gebiz merkez alınarak yine rota sonunda Gebiz beldesine dönmek en uygun rota planlamasıdır. Gerek ring rotaları gerekse, aynı rota üzerinden dönüşlerde en uygun merkezi yerleşim noktasıdır. Gps izlerinde görüldüğü gibi, bir önceki rotaya göre farklı bir yol ile başlayarak devam etmek istedik, ancak geçtiğimiz hafta yağan yoğun yağmurlarla dere yatağında ki köprü artık yerinde yoktu. Büyük bir bölümü sel sularına kapılarak gitmişti. Su debisinin yüksek ve havanında soğuk olması sebebi ile geri dönerek bahçe aralarından tekrar asfalta çıkarak devam ediyoruz.

ÇETİNCE DE ALABALIK MOLASI

Durali Abinin (Topal'ın Yeri) nefis alabalık ve salatası ile öğle yemeğimizi, çınar ve çam ağaçları arasında ki doğa harikası Çetince mevkiinde ki bu yerde veriyoruz. Bu bölgeye yolu düşen herkese tavsiye ederiz. Hayatımda yediğim en lezzetli Alabalık ve salata idi. Hem fiyatı(Pişmiş Alabalık ve salata 10 TL) hem lezzeti ile nefis bir tat. Buradan devam ederek Demirciler yolu asfaltına çıkarak Etler Köyüne doğru devam ediyoruz. Etler Köyünden sonra belirli aralıklarla inişli ve tatlı rampalarla devam ediyoruz parkura. Gökçepınar'dan sonra kısa ama tatlı sert rampadan sonra Pınarcık Köyüne kadar Yaklaşık 10 kilometrelik sert bir iniş bulunmaktadır. Yol dar ve zaman zaman çakıl taşları bulunmaktadır.
Parkurun neredeyse tamamı iri taşlı ve dişli asfalt yapısındadır. Yol-Yarış bisikleti için çok uygun olmayabilir. Gerek titreşim ve gerekse zaman zaman asfaltın bozuk yüzeyi ile kol-bilek ağrıları oluşabilir ve bisiklet zarar görebilir.
Pınarcık Köyünden sonra, Yanköy ve Tekke Köy üzerinden Gebiz yoluna çıkıyoruz. Önümüzde ki düz yolda zaman zaman sıra değiştirip, rüzgar ile dans ederek turumuzu tamamlıyoruz.

Kozan Yol Ayrımı

rotabu Mar 8, 2017

Good...

• likya Mar 8, 2017

Her gittiğimde Alabalık yerim.

• cycleroute3 Mar 8, 2017

Alabalıklar güzel.

• rotaci Mar 8, 2017

Antalya ve çevresi muhteşem...