Ant-044 Doyran Göleti - Harabeler

November 11, 2013
November 2013

near Bahçelievler, Antalya (Türkiye Cumhuriyeti)

Ad: Doyran Kale

İrtifa kaybı: -1077 m

Yükselme süresi: 01:53

Alçalma süresi: 01:02

Bugün ki turumuz aslında daha uzun ve gün boyu sürecek bir parkurdu. Ancak ilk defa birlikte pedallayacağımız arkadaşlar olacağı için, parkuru biraz kısa tutarak yarım günde tamamlamak ve günün kalan zamanında ise farklı bir etkinlikle değerlendirmek üzere bir pazar sabahında daha düştük yollara. Varyant Kavşağında buluşarak, Uncalı Mahallesinde alışverişimizi yaparak Doyran Köyüne doğru yöneliyoruz. Doyran Köyünden sonra başka herhangi bir yerleşim yeri ve alışveriş alanı yoktur. Doyran Köyünü Saklıkent yoluna doğru devam ettiğimizde yaklaşık olarak 2 km sonra sağda Doyran Göletine ulaşmış olduk. Parkurun bundan sonrası biraz asfaltta tırmanışla ve sonrasında ise arazide tırmanış ve düz olarak devam etmektedir. Asfalttan orman yoluna saptıktan sonra ormanlık alan içerisinde kalıntıları bulunan tarihi yapılar bulunmaktadır. Kalıntılara ait herhangi bir yazı vs yoktur. Burada çok güzel orman, dağ ve gölet manzarası vardır. Bir süre zaman geçirdikten sonra yolumuza devam ediyoruz. Bu alanda hiç bir su kaynağı yoktur, dikkatli olunmasında fayda vardır. Yol ilerde tekrar Saklıkent Yolu asfaltına çıkmaktadır. Burada öğle yemeğimizi yiyerek turumuzu tamamlıyor ve Antalya'ya dönüyoruz.

• Photo of rotabu
    rotabu Dec 3, 2013

Göl ve orman manzalarını içeren güzel bir parkur.