ANGLES/Sta. BARBARA/OSOR/ANGLES -IBP 100- ***

February 27, 2010
February 2010

near El Pasteral, Catalunya (España)

27 de febrer de 2010
Sortim des d’El Pasteral seguint el bicicarril fins Anglès on busquem la pista que ens ha de pujar a Santa Bàrbara passant per Bellvei. De Santa Bàrbara iniciem la baixada direcció al Coll del Roscall i més baixada encara fins a la Molina on s’acaba el descans per enfilar-nos, suaument, fins a la Santa Creu d’Horta. Pocs metres desprès nova baixada fins a trobar-nos la carretera G/542 que puja d’Anglès per anar a Sant Hilari. La seguim direcció Sant Hilari fins al qm. 11, desprès de creuar Osor, on abandonem l’asfalt per retrobar-nos amb una pista que suaument ens ha de pujar al Coll Nafrè (ull que aproximadament als 450 mts d’alçada, just amb una corba de 180ª d’esquerres em de sortir-nos de la pista principal per la dreta).
Un cop al Coll Nafrè baixada fins a trobar-nos l’embassament de Susqueda, el qual hem d’anar seguin fins a la pressa i per asfalt baixem fins a El Pasteral.