Amposta-Freginals-Ulldecona-Cap de Bruges-La Galera-Vinallop

Photo ofAmposta-Freginals-Ulldecona-Cap de Bruges-La Galera-Vinallop Photo ofAmposta-Freginals-Ulldecona-Cap de Bruges-La Galera-Vinallop Photo ofAmposta-Freginals-Ulldecona-Cap de Bruges-La Galera-Vinallop

January 27, 2018
January 2018

near Godall, Catalunya (España)

Amposta-Freginals-Ulldecona-Cap de Bruges-La Galera-Vinallop.
Itinerari de 57 km (es va connectar l'inici ruta passat Freginals). Temps pedalejant de 3 h 22'
Ruta tècnicament fàcil a excepció de la sendera baixada des del Cap de Bruixes, la qual podem valorar com a tècnicament moderada.
Des d'Amposta per la carretera vella anem fins a Freginals, agafem pel camí de les Ventalles per anar a Ulldecona. Pugem al Cap de Bruixes per la carretera local.
Una vegada dalt, ens desviem a l'esquerra per agafar la sendera de baixada que ens portarà al camí de la ruta de les Oliveres Mil·lenàries de Godall.
Des de Godall, pel camí vell d'Amposta ens desviem a l'esquerra per agafar una sendera que ens portarà a la Galera, travessant lo Barranc de la Galera.
A la Galera anem a buscar la Via Augusta (camí vell a Tortosa) per a anar fins a Vinallop i des de Vinallop, passant per l'estació de Mianes, tornem a Amposta, per la vora del canal.