amma torroja maig18

May 1, 2018
May 2018

near la Bisbal de Falset, Catalunya (España)

Objectiu Torroja: Sortida cap al Pont medieval de Cabacés, la més "planera". Avui un dia fred de maig!! Xafo un km. de carretera giro cap el Mas dels Frares i surto gairebé a l'emplame de la Figuera. Un parell de kilometrets de carretera i enganxo un camí q fa molt de temps q me'l mirava fins la Vilella Baixa. Abans però l'espectacle poc habitual del pantà sobreixint!!! Aquí uns kilometres de carretera, aquest es poden evitar però fas més tomb, un altre dia. Vilella Alta, no es entra al poble però millor pq la vista d'ell és molt bonica. Rampots!!! És la Vilella ALTA (foto aclaratoria). Aquí un puja baixa fins Torroja del Priorat, arribant-hi per asfalt de pujada. Rampot de carrer empedrar principal q es fa bé, sortida amb rampot per buscar el camí cap a Gratallops, tot baixada fins al riu per saltar a la carretera pujant. Travessem la carretera i agafem camí cap a la Vilella Baixa. Desfem el q hem fet fins La Bisbal (aquí cansat agafo algun tram evitable d'asfalt)

Resum: sortida llarga sense corriols, tot camí. Bones vistes. Toquem 6 pobles del Priroat ( si comptem Cabacés q l'evitem una mica)
amma maig-18

pd. fico difícil per la distància i alguna baixada pedregrossa amb forta pendent