amma Entrevinyes Bellmunt Priorat llarga 2015

May 10, 2015
May 2015

near Bellmunt de Priorat, Catalunya (España)

Entrevinyes 2015 llarga dins del calendari de curses de http://www.xallengerbtt.net/

La veritat és q l'organització ha buscat tots els senders del poble, segur!!! :) i la majoria molt tècnics i entretinguts.Al principi tots els senders eren pedregossos xò els d l'altra banda de poble ja més rodadors.

El paisatge molt divers i molt bonic, vinyes i vinyes, aquetsa cursa a finals de setembre deu ser una meravella, oliveres, roca vermella, EL MONTSANT al fons ens ha acompanyat casi tota la cursa, un luxe!!!

El circuit molt liat això d'anar repetint trams i passar diferernts cops pel poble a mi em cansa una mica, per trobar-li algun defecte.

Els voluntaris casi tot(e)s molt jovenet(e)s --> agraïr-los la feina.
Avituallaments correctes sense luxes.

SI veieu q el track torna enrera en un tram és q se m'han afluixat els cargols del portabidons i he tornat a buscar el bidó q els corredors em dieunt q estava aprop.